Nejvyhledávanější výrazy

Žádné produkty v košíku.

0
Produkt přidán Produkt aktualizován Produkt odstraněn

Žádné produkty v košíku.

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. Před odesláním reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu info@proteco-naradi.cz. V odeslané korespondenci nám prosím popište závadu a sdělte své telefonní číslo pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti. Pracovník reklamačního oddělení objedná svoz Vaší zásilky u přepravce, který u Vás reklamované zboží následně převezme.

Pokud kupující odešle zásilku vlastní cestou a zvolí jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 

  1. Zboží zašlete s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  2. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží vhodně zabalte.
  3. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

Proteco nářadí s.r.o.
Podbřezí 63
518 03 Podbřezí

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet. Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní   smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení   sporu   provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr  je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

facebook
giftcross